Weekend <333

Shooo
Nu har man kommit hem från Amanda och hunnit äta middag.
Men iaf till Amanda. Igår så kom jag dit men då var Mathilda tvungen att gå så jag och Amanda dansade lite. Sen kollade vi på en film som heter Crossroads. Efter filmen så var det middag sen efter det så kom Mathilda igen. Sen så sminkade vi oss och gick till konsum och handlade godiiis!!! Sen hade vi en "mini tjejkväll" Och satt och åt godis o pratade om olika saker sen gick Mathilda hem..

Sen idag så gick jag o Amanda upp helt ungefär kl 10 sen åt vi frulle.. Och för er  som vill veta så var jag desperat efter pigelin idag :P så fort en glass tog slut ville jag ha en ny på en gång. Sen har vi lyssnat på musik tittat på Jersey Shore och planerat iför de fyras gängs lilla resa. Och för dom som inte vet så är det fyras gäng mitt lilla kompis gäng som består av mig, amanda, becca och titty.
Sen när vi hade planerat så vart vi lite trötta och tog en powernap :P
Sen åt vi middag läste några gamla Julia tidningar sen var jag tvungen att gå hem. Och hemma åt jag middag en gång till  sen åt jag lite godis och kollade på ngt program där mamman ville att hennes dotter skulle plastikoperera sig :/
Det var min dag vad har ni själva gjort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback