Good morning!

God morgon nu e kl 11 och jag har legat och kollat på Jersey shore medans Tindra soover :)
Igår hade vi öppet hus i skolan och vi hade idrott och Molle (som våran gympalärare kallas) verkligen körde med oss så jag är fortfarande heelt slut och jag förstår vf Tindra fortfarande sover.
Men iaf igår innan öppet hus så var jag, Becca och Tindra i centrum och åt middag. Jag åt sushi Becca åt friterad kyckling med ris och Tindra åt chicken mc nuggets med pommes.. Mums :P

Jaa man får väl se vad dagen har att bjuda på men ni får ha det så trevligt!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha, snygg bild då. :P <3

2011-01-22 @ 12:11:39
URL: http://animegalaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback