Vi kan byta? :)

God morgon alla jag är ssååååååå avundsjuk på min pappa just nu.
Hans vanliga mobil gick sönder så när jag gick ut för att kolla på hans nya telefon så ska det såklart ligga en Iphone där... Jag bah ååh pappa kan vi byta telefon (inte för att han skulle vilja ha en rosa tele men ändå) Han bah neej.

Sen så säger han att han egentligen inte vill ha en Iphone. Jag bah men vf köpte du den då? Han bah nej det vart den bara.... Asså ofta man tar den dyraste och bästa telen om man inte ens vill ha den. Fett weird..
Hahah han visste inte ens hur man stängde av och satte på den :P

Sen så sa jag till pappa att jag nog ska köpa en Iphone i Thailand på deras apple store pappa bah vadå så du ska läsa på thailändska... Haha hallå? Det kallas inställningar! ;)
Men jag älskar dig ändå pappa ♥
Aaaaaaaaaaaaaaviiiiiiiiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback