The "knep" by Yammi

Heeeej saknat er!
Har ngn av er små syskon? Det har iaf jag men jag har ett smart litet knep om man inte vill att dom ska följa med in på ditt rum (fast det här knepet gäller inte för "större" barn som fattar det här)

Men iaf knepet är att du vill gå in i ditt rum fast ditt småsyskon oxå står utanför dörren. Då säger du bara nu kmr jag och tar dig och springer LITE men ditt småsyskon kmr ju ta det här asseriöst och börjar springa MYCKET.. Så när ditt syskon har sprungit en lagom bit från din dörr så vänder du fort till ditt rum och stänger dörren.
(Det här funkar alltid men jag känner mig lite taskig nu när jag tänker på det) :P

Sov gott nu!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback