Den sista kvällen

Morniing!
OMG tänka imorgon åker jag till varma Thailan medans ni sitter kvar i kalla Sverige Haha.. Nerå nu ska jag inte vara sån  men det känns ändå fett najjs att åka.. Idag efter skolan så måste jag hem o vika kläderna som jag ska ha med (redan bestämmt) sen ska jag lägga till extra tillbehör. Jag ska inte packa så  mkt för jag kommer mest handla kläder där.
Men iaf efter jag har packat klart så ska jag packa i en liten väska för att jag ska sova hos Amanda idag!!! vi ska ha film kväll :)
Men nu så ska jag klä på mig vanliga kläder och sminka mig sen ska jag hem till Amanda för vi har sovmorgon idag men jag ska ta med mig FIFA (fotbollsspel) till Amanda så ska vi spela det istället.
Ha en bra dag!
(och btw jag tror inte att vi kmr höras förrens efter Thailand om jag inte hinner slänga ihop ngt inlägg efter jag har kommit hem från Amanda imorgon)

NU:



IMORGON:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback