Igår så dog jag nästan...

... Alltså inte på riktig. Nu ska jag berätta en liten utav en del från en bok... Alltså boken som är inbyggd i min hjärna :D

För alla som läste gårdagens inlägg vet att jag va hos Becca. Så när jag skulle åka hem så körde Becca mig med fyrhjulingen till stationen, för hon bor ute på landet. Efter hon hade lämnat mig så körde hon direkt hem. Så väl framme vid stationen så kollade jag på tabellen och då skulle bussen vara framme i VH 19.20 och jag och Becca var typ 100% säkra på att den skulle gå vid den tiden.
Och jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa till Becca utan jag fick gå HELA vägen hem till henne utan gatuljus... Och det läskiga var att jag hade svårt att hitta hem till henne.
Tänk dig att vara vilse mitt ute i skogen när det är kolsvart och du inte har några pengar på mobilen.
Men iaf jag jag hittade hem till henne till slut och så kollade vi när nästa buss gick och så körde hon mig dit en gång till :P
Asså det var den läskigaste dagen i hela mitt ***** liv :S

Svar till Beccas kommentar:
Jag vet att det var det bästa inlägget... Det var ju jag som skrev det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback